Hei! Olen 16.v tyttö.Nimeni on Josefiina Kollari, mut kavereiden kesken Josse. Mä asun Suomessa Hesassa. Mä kerron nyt mun ihanimmasta päivästä ikinä...

Tämä kaikki alkoi 2 viikkoa sitten. Olin nukkunut huonosti yöllä ja nukuin koko matikan tunnin, sain tietenkin jälkkää. Kun toinen tunti oli ohi kuulin koulun itsekkäimpien tyttöjen (Katjan ja Jessican)  puhuvan. He puhuivat taas kerran Tokio hotellista! Jessica sanoi että, Tokio hotel tulee Suomeen Humanoid city kiertuleelle! Katja ja Jessica ovat kaksosia. Heidän isä on sia rikas eli hän maksaa tyttöjen menot ja tulot. Katja sanoi että, heidän isä maksaa heille vip-liput  Humanoid keikalle. Kaikki koulun tytöt ajattelevat että, he ovat pilalle hemmoteltuja pikku apinoita, joita pojat jumaloivat.

Koulun jälkeen kävelin Evenkaa kotiin me juteltiin Tokio hotellin laulajasta joka on ihan tyhmän näköne koska, se käyttää meikkejä ja korkkareita. Minä asun kauvempana kui Eve. Kävelin vähän aikaa kun huomasin mustan avoauton ja kaksi pökertynyttä poikaa sen sisällä. Olin vähän aikaa hämilläni en tiennyt mitä tekisin soittaisinko apua vai..... pelastan heidät itse.... Heitin laukkuni maahan kun olin saanut kummatkin pois autosta jonkin matkan päähän auto syttyi palamaan ja räjähti. Toinen poijista heräsi ja kysyi missä veljeni kunnossa? Vastasin että tuossa vieressä hän on! Onko hän kunnossa? Kyllä vastain. Onneks autoit meidät pois autosta! Eipä mipään. Niin en ole esittäytynyt olen Bill Kaulitz. Ja hän on veljeni Tom Kaulitz. Entä sinä?Bill kysyi. Minä olen Josefiina Kollari mut , sano vaan Josse. Kiva tavata Josse! Minä olen laulaja ja Tom on kitaristi tokio hotel yhtyeessä. Rupesin miettimään hänestäkö olen puhunut pahaa. Hänhän on aika söde ja hänen veljensä myös.

Viiden minuutin kuluttua Tomkin heräsi. Hän kysyi," Missä olemme?" vastasin, metsän keskellä. Tom kiitti, että pelastin heidät muuten muuten Humanoid city kiertua olisi oppunut lyhyeen, Tom sanoi. Miten jouduitte tänne keskelle metsää? E.en oikein muista muutakuin, että Tom antoi minun ajaa HÄNEN autollaan ja fanejä alkoi ilmestyä ja sit sitä mentiin. Seuraava muisti kuva oli sitten ku enkeli o mun ees. Bill katsoi pitkään Tomia ja korjasi et se oli Josse eikä mikään enkeli. Tunsin, että olisin punastunut. Mutta Tom oli vielä punaisempi kuin minä. Mis George ja Gustav ovat?  Bill ja Tom katsoivat toisiaan ja sanoivat, että he eivät tiedä! Minä tiedän ehkö missä he ovat! Tom otti minun olkapäistä kiinni ja kysyi missä. Sanoin ehkä en ole varma. Ole kiltti kerro! He ovt varmaan koulul vieressä olevassa varastossa siellä on koulun tyttöjen Tokio hotel klubi. Kuinka kaukana se on? Ei kaukana joku 2 kilsaa. No mitä me tässä seisotaan lähdetään! Hei pysy pöksyissäs Tom... Mitä onko täällä TH klubi?, Bill kysyi Joo! Wau ei ois uskonu! Niin niin no lähetään jo. Selvä selvä Tom sull on näköjään kiire. Tomilla oli niin kiire et ei meil menny ku joku 10min. Kun oltiin jo varastol. Sisält kuului huutoa ja arvasin et sen huuvon pästäeet olivat Gerge ja Gustav. Seuraavaksi huomasin, että Tom ja Bill olivat jo sisällä ja Fanit alkoivat kirkua. Seuraavaksi kuulin kun Bill huusi "apuaa". Ryntäsin sisälle ja Tom näytti huojentuneelta. George kysyi kuka hän on? Bill vastasi "Josse"!  Hei lopettakaa vaikka olettekin faneja e se oikeita teitä vangitsemaan heitä tänne. Niin juuri kuului, sen sanoi: Tom. Ole hiljaa!... pari tyttöä huusi. Jos ei muuten niin vaikka tappelen ,että he pääsevät vapaakkasi. Pidetään joku kilpailu esim, missi. joku fani sanoi. Kuka tai ketkä ovat tuomareita..... No Tom ja Bill tietenkin. Ok onkellään meikkiä tai jotain.. Joo  tietenkin ainahan meil on.. Se ääni oli niin tuttu ,että en uskonut sitä todeksi.. Jessica ja Katja... sanoin ja he näyttivät tavallistamminkin pyntätyiltä. Mitä te teette täällä? kysyin. samaa voisimme kysyä sinulta.  Sinähän vihasit Tokio hotellia? Niin mutta opin tuntemaan pojat. Miten muka? Nokun pelastin hedät. Emme usko! Uskokaa tai älkää mutta se on totuus! Se on totta. Josse todella pelasti meidät. EMME USKO!! No pidetään ne  vitun missi kisat. meillä on mukana hienoi vaatteit ja meikkejä. Hienoil vaattei me tarkotetaan th paitoja ja toppeja. Ok! No alotetaan sitten kuka tai ketkä teilt on kisas, kysyin. Minä ja Katja tietenkin, sanoi Jessica.  OK, mut tai ei mitään...  noni alotetaan sitten. Vaihsoin Tokio hotel topin jossa oli  Bilin kuva edessä ja takana luki Bill Kaulitz ja meikkasin melkein samanlailla kuin Bill, toppi oli minulle vähän liian pieni sen koko taisi olla XS. Nonni eka kierros alkaa. Näyttäkäää parhailta ja hurmatkaa tuomerit et sinä. Kiitti vaan. Esimmäisellä kierroksella esiteltiin 'mallit' ja toisella meidän piti puhua itsestämme ja miks ja milloin aloimme fanittaa Tokio Hotellia. Jessicalla ja Katjalla oli sama tarin. Kun taas minulla, En ole ollut fani kuin vasta noin abaut..... öööö.... 4 ja puol tuntii....;P Kuului naurun pyrskähtelyjä ja hihittelyä, mutta pidin pokkani. Ja aloin fanittaa Tokio Hotelia, koska pelastin Tomin ja Bilin. Tuli hetkekisi hiljaista. Niinkuin jo sanoimme emme usko.  NO SELVÄ!!!!!minä huusin.                "Sitten oli tuomarien pisteet....."            No! Tom aloitti..  Katja ja Jessica te ollette olleet faneja kauvemmin ku Josse.. ELI ME VOITETTIIN.... Ei te ette voittaneet.. miksei? No me pidämme Jossea enenmän viettelemämpänä kuin teitä kahta yhteensä. Voi kiitos Tom. Eli pojat pääsevät pois täältä. EI he eivät pääse.

 JATKUUU........